31 ene 2012

Resubiendo todo el contenido y mas

Actualizacion!!!!!


Yo y dos amigos más nos hemos propuesto re-subir todo lo que se ha perdido, nos proponemos subirlo a www.uploaded.to (va un poco lento porque todo el mundo esta descargando de él), podéis estar tranquilos porque este servidor ha anunciado que no piensa dejarnos tirados. Así que comenzaremos a re-subir y actualizar todas las series, y seguiremos añadiendo películas de estreno etc. Así que estar atentos porque esta lista se ira actualizando diariamente!

SERIES RESUBIDAS:
Gossip Girl
Breaking Bad

32 comentarios:

  1. Però els capitols nous que vagin sortin de les series no acabades els aniras pujan en aquests dos hostings?

    ResponderEliminar
  2. Una cosa que s'amavia oblidat auests servidors que encara tens et demanen captcha amb el jdownloader.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Tens tots el de One Piece!? SI US PLAU! T'HO SUPLICO! PENJA'LS! SI US PLAU! NECESSITO CONTINUAR LA SÈRIE! SI US PLAU, PENJA'LS!

      Eliminar
  3. I si vols repejar-los jo tinc tots els de One piece, Slam Dunk, bobobo , Fairy Tail fins on van i Naruto fins al 179

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. A mi els de One Piece em vindrien de fabula!!!

      Eliminar
    2. Com podriem intercambier els episodis que ens falten de One Piece?¿?¿?

      Eliminar
  4. SanGoku estaría muy bien que lo subieses a torrent así no habría ningún problema

    ResponderEliminar
  5. Algu sap com puc acabar de consguir els capitols de One Piece en catala?

    Me quedat al 280 y no se que fer :(

    ResponderEliminar
  6. Jo els tinc els de One Piece pero repujarlos tots es temps...
    Doneu-me una setmana per veure si les coses es calmen ija veure que faig

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Em faries un gran favor company!!!!

      Eliminar
    2. Òscar, si us plau! Penja els de One Piece! Hi ha molta gent (entre ells jo) que ens hem quedat ansiosos per poder veure més capítols perquè Fileserve ja no funciona. Si us plau, Òscar! NECESSITO continuar la sèrie!

      Eliminar
  7. por fi me e quedat al 252 de one piece en catala y me agradaria mol acavar de veura, a i com puc descarregar els uploade y bitshare esper que els puguis pujarlos aviat. gracies

    ResponderEliminar
  8. por favor podrias subir bleach en catalan y detective conan a mediafire es el mejor servidor y el mas rapido que queda o si no torrents gracias

    ResponderEliminar
  9. Avisa cuando este colgado en uploaded.to, y una vez mas gracias por tu trabajo y esfuerzo!! A la espera de One piece!!!

    ResponderEliminar
  10. gracias por buscar la forma de subir las series.

    ResponderEliminar
  11. moltas gracias sou els millors, espero que aviat li toqui a one piece gracias de nou per vostre esfors

    ResponderEliminar
  12. Gràcies per adelantat per l'esforç que fareu pujant les sèries. També amb ganes de continuar veient els capítols de One Piece. Vaig quedarme pel 230. Som bastants els seguidors de la sèrie pel que veig.

    ResponderEliminar
  13. Gràcies per l'esforç que fas pujant tot de nou. Crec que no sóc l'únic que espera amb ànsia els capítols de One Piece. Jo em vaig quedar en el 110 així que espero ansiso la pujada dels capítols.

    Si algú coneix alguna manera de passar-me l'hi agrairia.

    ResponderEliminar
  14. Oscar podries pujar one piece per u-torrent és com aniria més rápid crec jo.
    Salu2.

    ResponderEliminar
  15. Pujau com vulguis , pero sius plau, pujau!!!!! xD

    ResponderEliminar
  16. Us estimo xD
    Per mala sort quan em vaig descarregar la sèrie one piece, em vaig descuidar dos capítols seguits que de fet ja els havia vist, però com que vaig començar-la de nou fem-ho ben fet, esperaré a que els pujeu :D

    ResponderEliminar
  17. hola bona tarda,
    tinc un probema en laudio de one pieces y no se per que ya que la inmage es veu la mar de ve pero laudio es sen doble al neteix ten en catala i en japones al que fa que el cap en bulli que puc fe per que no en pasi aixo gracies.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Baixat el reproductor VLC, aquest no dona problemes d'audio, sefurament deus fer servir el Windows media player...
      Proava-ho aixi!

      Eliminar
  18. gracias por el esfuerzo que estais haciendo, recordar que si queremos luchar contra el sistema, lo que tenemos que hacer es seguir con esto.... y contras mas paginas de descarga haya mas dificil les será eliminarlas, su victoria es que nosotros dejemos de compartir y de descargar

    ResponderEliminar
  19. otra cosa! las paginas estas como megaupload, estan cagadas de miedo!!! por lo que cualquier archivo ilegal lo mas seguro será eliminado al instante o a las horas... yo les propongo no hacerlo!!!.. si lo hacen directamente que cierren esas webs los propios creadores, porque si no de que les sirve? se podrán tener archivos con derechos etc etc.. pero lo que les da vida son las descargar "ilegales"

    ResponderEliminar
  20. Moltes gracies por tornar a penjar les series, una cosa la de ranma en catalá em vaig quedar a mitges per lo de megaupload, tornaras a pujarla aviat? gracies

    ResponderEliminar
  21. Oscar serias tan amable de revisar la serie "Fisica o Quimica" me la estoy descargando completa y se perdieron algunos enlaces...

    Gracias...

    ResponderEliminar
  22. SUBIDLO A MEDIAFIRE!!!!!!

    ResponderEliminar
  23. Hola, me gustaria que resubieran kimagure orange road en catalan. Por favor, me gustaria poder descargarmelo des de otro lado.
    gracias

    ResponderEliminar
  24. Yo también busco una serie: se trata de Sakura, la caçadora de cartes en catalán a partir de la aparición de Eriol pero no la puedo encontrar en otro servidor que no sea megaupload, ¿la resubiereis pronto? Gracias.

    ResponderEliminar
  25. Oscar, dispensa la molestia, pero tornaras a pujar One Piece? Si no diguem com ens podirem possar en contacte pero conseguirla siusplau, moltes gracies.

    ResponderEliminar